administrator

Γιά τούς Νέους Φίλους: ΠΑΤΗΣΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΙΟΝΑΚΙ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΣΤΗΛΗΣ ΤΟΥ CHAT (Eισαι Εσύ). ΑΝΟΙΓΕΙ 1 ΠΑΡΑΘΥΡΟ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ NAME η ΟΝΟΜΑ ΣΒΗΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ & ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ. ΜΕΤΑ ΟΚ & ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ.

*ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ*